Tuesday, October 7, 2008

WARNA & SEKS

U all suka warna ape?
Warna & Seks.. Hehe… topic kali ni mungkin berat bagi sesetengah orang.. I just nak share ape yang menarik I terbaca smlm dalam maskulin vol58 oktober 2008 yang xtau dorg petik mane...
Warna seksi bagi kebanyakan orang. Setiap mereka yang menggemari warna merah dikatakan mudah terangsang dan suka menikmati seks dengan cara yang lain dari biasa. Sekali ghairah seks si merah menyala, maka perlu berjam-jam untuk memadamkannya.

Peminat warna ini mempunyai fantasi seks yang erotik. Bagi oren, aktiviti seks merupakan perjalanan penuh dramatic dan bertindak memegang peranan utama. Foreplay merupakan aktiviti yang penting kepada oren sebagaimana pentingnya seks.

Penggemar kuning mempunyai sifat yang bercabang dua dimana dalam masa sama boleh menyukai dan menentang seks. Kerana sifat itu, ada saat-saatnyakuning tidak menikmatinya ketika bersama.

Sang hijau dikatakan segar, naif dan seakan tidak tahu tentang seks. Juga orang yang sopan dan lembut. Semoga mendapat pasangan yang sama suka warna hijau supaya tidak dipermainkan.

Dikatakan biru ialah individu yang mengghairahkan. Memberi penuh perhatian dan sensitif, kuat serta berkeazaman tinggi. Menghargai seks sebagai satu seni yang perlu diingati sampai bila-bila.

Si ungu sering berfikir hubungan seks yang mengghairahkan itu dengan cara yang agak rumit

Dia sebenarnya masih belum matang dalam aktiviti ini. Bila berasmara, dia hanya menyukai bahagian menyenangkan dan mudah-mudah sahaja. Bila aktiviti menjadi lebih serius, tidak pula bersungguh-sungguh.

HANGAT.. Komited & amat sensitif. Keperluan dan hasrat pasangan amat penting bagi anda. Jarang mengucapkan ”i love u” tetapi lebih suka meluahkan melalui perbuatan gerak badan dalam keghairahan berasmara..

Menganggap seks itu kotor. Bila melakukannya, anda memastikan seks berlaku dalam situasi sangat bersih dan terjaga seperti mandi sebelum dan sesudahnya.

Sering kehilangan kegembiraan dan keghairahan dalam seks. Tidak merasai nikmat yang sebenar.

Tidak menyukai pasangan yang sudah biasa dengan seks. Mahu mencari yang betul-betul naif.. baru mencabar.
Maskulin85OKT2008
JADI.. U ALL WARNA MANE?? hehehe...

No comments: