Monday, October 6, 2008

RAYA.... RAYA....

Raya kali ni spt raya sblum ni balik ke Kedah.. sampai kg malam raya.. sronok dpt bkumpul sekeluarga stahun skali…
Mcm2 gmbr ade kat bwh ni.. dari raya pertama sampailah raya keempat iaitu hari my fmily balik ke kl… siang tu g kenduri kat kampung dalam… best sgt.. sbb tepi sungai n mknan die.. perghhh.. marvellous!!!! Pegi knduri naik kete tapi bile balik.. my bro n I decided nak jalan kaki.. nak lalu denai2 dalam utk balik ke rumah tok.. kalau biasenye,… jalan dlm 3 minit 5 minit bley smpai dah.. tp biase la… budak Bandar masuk kampong.. jd perak ckit.. brenti merat.. kjap2 nak pose.. hahaha… NYAMAN!! Pape pun.. tgk gmbar2 biase d hari raya kat bwh ni k.. hehehe…