Monday, July 14, 2008

After so long....

Assalamualaikum semua. Sekian lama saya tak menulis dalam blog ni. Sibuk.. malas juga mungkin.. satu penyakit utama yang menjadi punca dalam kegagalan remaja kita… after soooo long.. saya managed utk kendalikan my own personal project.. all this while travelling all over.. mm.. mayb some of the readers akan gelakkan saya n for those yang tahu.. ia bukan sesuatu yang mudah.

Utk hampir sebulan yang lepas (sehingga ke saat ini), saya diberi kepercayaan utk handle hari koperasi sekolah (HKS) Koperasi SMK Gombak Setia Berhad, ; my former school yang perayaan seminggu tapi persiapan dan melengkapkan project mengambil masa hamper sebulan Biar saya cerita serba sedikit perkaitan saya dengan HKS ni.

Saya mula berjinak dengan koperasi ini ketika mula2 masuk skolah tersebut (Lower 6). Bertitik tolak daripada saat itu, saya dilantik sebagai ahli lembaga koperasi as MD. & that year itself, koperasi ni mula mendapat pengiktirafan melalui report yang saya dan rakan2 saya hasilkan. DAN sehingga ke saat ini, jumlah kemenangan yang diraih oleh koperasi dan program usahawan muda (PUM) sekolah ini ialah sebanyak 45 piala. Dan saya dengan yakin mengaku bahawa ianya hasil usaha saya 90% (mngaku sblum orang lain mengaku). Back to HKS. Pada mulanya koperasi menawarkan sejumlah harga.. dan seperti biasa… “AKU KAN DEMAND!” so saya meletakkan sejumlah angka dan tanpa berdolak dalih.. tanpa diskaun.. NAH! Mereka setuju. HKS ini adalah kemuncak aktiviti tahunan koperasi bagi meraih Anugerah 6 Bintang.. 2 tahun berturut2 hanya mendapat 5 bintang. Di bawah ni adalah gambar backdrop utk perasmian and it cost me a thousand ++.



Thanx pd semua yang terlibat & membantu.

Stage bagi perasmian disiapkan sehari sebelum acara.. Tak banyak gambar perasmian yang diambil sbb kesibukan yang melampau.







Oo.. sebelum terlupa.. biar saya sebut insan yang saya harapkan 100% sokongan beliau.. Maryanti mohd Raid. TQ sooo much 4 being there.. saya dah bkerja bersama beliau lebih 3 tahun. Kami mendaki bersama untuk mencipta nama.




Perayaan ni selesai seminggu kemudian. Di bawah ni gambar pentas penutup. Kami mengambil masa selama 3 hari untuk menukar ”stor” kpada kamar romantik. utk tugu HKS tu pula saya menghabiskan masa hampir 4 hari utk siapkan sepenuhnya



Dalam gambar tu.. (yang saya diapit oleh gadis2 pingitan.. haha) mereka tulang belakang saya selain maryanti... TQ Ras.. TQ Nabila.. TQ Mas.. TQ Yati.. TQ ehhhh.. bukan gadis2 pingitan je.. jejaka PINGGIRAN pun ada.. haha.. TQ Fariz.. TQ Amin...
SAYANG KAMU SEMUA!






Sekarang ni.. setelah semuanya hampir selesai... saya harus menyiapkan salinan Laporan HKS 2008 yang saya kira yang terbaik yang pernah saya hasilkan bersama maryanti... (maaf.. tiada visual dibenarkan.. wakakka..)

Sebelum habis.. THANK
YOU SOOOOOOOOO MUCH kepada :
MARYANTI yang komited~ RAS, NABILAH, MASLIAH, HAYATI, FARIZ, AMIN yang happening ~KAK MIMI yang memahami ~ JAFRIYADI & NASRUL yang sedia panjat-memanjat ~ TASHRIK yang rajin ~ ALK, Jurujual ~ Kumpulan TEATER~ SHAFIE yang beri kerjasama ~ FERYANI & AHMAD yang melunakkan majlis ~ Nasyid SK 2 Gombak ~ cikgu2 ~ dan semua yang terlibat dalam menjayakan ”projekku” yang berkos hampir RM4k.



TQ SO MUCH!
Wassalam... 14july08@0231

1 comment:

Anonymous said...

booO!!

sy pon telibat gak!

ingat tak pasaraya itu dan ini??

:)